K2 Motorolja O2051E

Medium
52,30 kr
22.05.2024
56
Uppmärksamhet! Detta är en maskinöversättning och vissa ord kanske inte översätts korrekt
K2 TEXAR 10W-40 XL-TD 1L är en halvsyntetisk, modern motorolja utvecklad och producerad med den senaste "NANOTECH"-tekniken.

Speciella molekyler av slitageskyddande tillsatser skyddar motorn perfekt mot slitage. Korrekt sammansatta tvätt-dispergerande, viskositets-temperatur-, antioxidant- och korrosionsskyddande ingredienser säkerställer lämpliga motordriftsparametrar under alla förhållanden. Tillsatsen av syntetisk basolja tillsammans med kemiskt modifierad mineralbasolja ger mycket bättre smörjning och skydd av motorn jämfört med mineraloljor. Gör det lättare att starta motorn, särskilt vid låga temperaturer. Rekommenderas för dieselmotorer i personbilar och skåpbilar med eller utan turboladdare, oavsett graden av motorslitage.
Specifikation Diesel
Specifikation MB 229.1
Olja Delsyntetolja
Specifikation enligt API CF
Viskositetsklass enligt SAE 10W-40
Innehåll [liter] 1
Fatmodell Flaska
Specifikation enligt ACEA B3
Specifikation VW 505.00
Serie K2 TEXAR 10W-40 XL-TD

Vad är pant?

En del av våra produkter säljs under villkoret att vid köp av en ny reservdel måste den gamla delen lämnas i retur till oss. Det är nödvändigt för att produkten ska kunna återvinnas. Därför är vissa produkter märkta som "pantprodukt".

Pantprodukter ersätts grundat på leverantörsansvar. Aero Motors OÜ har inte behörigheten att själv göra en värdering av produkter som lämnas i pant. Därför kan besked om ersättning dröja upp till 4 veckor.

En gammal produkt som lämnas i retur måste vara ren och ligga i nya produktens förpackning. En produkt som lämnas i retur måste vara återställningsbar och komplett, d.v.s. den får inte vara oxiderad, svetsad, sliten eller ha mekaniska skador, alla kanter och fästen måste vara hela. Tekniska data för produkten som lämnas i retur ska vara likvärdiga till den nyinköpta produktens.

Rotoränden i startmotorn får inte ha värmeskador (vara blå), axelupphängningen måste vara hel. Styrstagets styrleder får inte vara skadade eller rostangripna. Om styrstaget har ett oskadat originaldammskydd med fabriksmonterade fästen behöver inte styrstagets skick kontrolleras.

Vid frågor kontakta oss gärna. Tack